Skip to main content

Czy wysyłki kreatywne to klucz do instagramowej popularności? ✨To zależy. Na pewno nie należy ich traktować jako prosty i tani sposób na pojawienie się na zasięgowym profilu. Jak każde działanie z udziałem influencerów, wysyłki powinny być przemyślane i odpowiednio zaplanowane. Stosując się do kilku zasad, można znacznie zwiększyć swoje szanse na podbicie influencerskich serc. Oto kilka najważniejszych:

1. Idealne połączenie, czyli znów o autentyczności: wybór influencerów przy wysyłkach nigdy nie powinien być przypadkowy i oparty tylko na jego zasięgu. Osoba, która otrzyma Twoja wysyłkę, powinna mieć potencjał do stania się ambasadorem Twojej marki.

2. Związek na dłużej, czyli dbałość o relacje: wysyłka to nie jednorazowy strzał. To początek, pretekst do zbudowania solidnej, długotrwałej relacji z influencerem. Przekazanie wysyłki to tylko jeden krok na tej drodze.

3. Zachowaj poziom, czyli jakość: wysoka jakość wysyłki nie tylko buduje relacje, ale pozwala Ci zadbać o wizerunek Twojej marki. Pamiętaj, że w wysyłce powinny znaleźć się produkty i przedmioty najwyższej jakości, które są zgodne z zainteresowaniami influencera i które dobrze reprezentują Twoje wartości.

💡 W Social Light te zasady to podstawa do tworzenia wysyłek, które nie tylko zachwycają, ale przynoszą pożądany marketingowy efekt. Już niebawem zobaczycie na naszym profilu więcej przykładów takich wysyłek.

W międzyczasie zapraszamy do kontaktu!

Leave a Reply